Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/327
Cím: Система підготовки вчителів іноземних мов в Україні
Egyéb cím: The system of foreign language teacher education in Ukraine
Szerző(k): Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Kulcsszavak: система підготовки вчителів іноземних мов;університет;здобувач вищої освіти;освітня програма;іншомовна освіта;Україна
Kiadás dátuma: 2020
Kiadó: Куприенко СВ
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: In Научный взгляд в будущее. 2020. Выпуск 18., Том 2. с. 50-55.
Sorozat neve/Száma.: Выпуск 18., Том 2.
Absztrakt: Резюме. У статті здійснено аналіз системи підготовки вчителів іноземних мов в Україні. З’ясовано, що підготовка вчителів-філологів в Україні є сформованою системою, до структури якої входить нормативно-правовий, організаційно-процесуальний, цільовий, змістовий, оцінювальний і концептуальний компоненти, функціонуючи на державному, інституційному й індивідуальному рівнях. ЇЇ ознаками є багаторівневість, багатопрофільність, неперервність, диверсифікованість, тоді як основоположними принципами є автономія, академічна свобода, академічна мобільність. Тенденціями розвитку галузі іншомовної педагогічної освіти є стандартизація, запровадження незалежної системи звітності й аудиту якості освіти, орієнтація на компетентнісний підхід, студентоцентризм.
Abstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education system in Ukraine, which has been characterized in respect to its constituents, levels of functioning, features, principles and developmental trends. The system is made up of the legal, organizationalprocedural, target, curricular, evaluative and conceptual components, functioning on the state, institutional and individual levels. The inherent principles of the system are the autonomy, academic mobility and academic freedom. The current developmental trends identified in the paper are the standardization movement, implementation of independent system of evaluation and accountability, competence-based teacher education paradigm, student-centeredness.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/327
ISSN: 2415-766Х (Print)
2415-7538 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Lőrincz Marianna

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Levrints_M_Systema_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_v_Ukraini_2020.pdfIn Научный взгляд в будущее. 2020. Выпуск 18., Том 2. с. 50-55.1.13 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons