Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/379
Назва: Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influence
Автори: Huszti Ilona
Густі Ілона
Ключові слова: hangos olvasás angolul;olvasási hibák típusai;az anyanyelv hatása;reading in english;non-native children;foreign language learners
Дата публікації: 2020
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути (зб. наук. пр.). Матеріали X міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 13 листопада 2020 р.). Київ, 2020. с. 295-305.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The research described in this paper was carried out among eleven-year-olds in a bilingual context. The learners were native Hungarian and Ukrainian children who studied English as a foreign language (EFL) in Berehove, a small provincial town in the south-west of Ukraine. The population of the town is multi-national and multilingual. The various languages of the nations living side by side have evident impact on each other. The main aim of conducting the investigation was to obtain empirical evidence whether the two languages also influence the acquisition of a third one when learners learn a language as a foreign one.
Опис: https://openscilab.org/wp-content/uploads/2020/11/suchasni-vikliki-i-aktualni-problemi-nauki-osviti-ta-virobnictva_2020_11_13_tezy.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/379
ISSN: 2708-1257
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huszti_I_Reading_in_English_by_non_native_children_2020.pdfIn Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути (зб. наук. пр.). Матеріали X міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 13 листопада 2020 р.). Київ, 2020. с. 295-305.8.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons