Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжанда Галинаuk
dc.contributor.authorDzsanda Galinahu
dc.contributor.authorHalyna Dzhandaen
dc.date.accessioned2024-06-13T10:27:40Z-
dc.date.available2024-06-13T10:27:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909-
dc.description.abstractРезюме. У статті розглянуто роль інтерактивних технологій у підготовці учителів початкової школи. Визначено їх основні властивості: здійснення аналізу навчальної інформації, творчий підхід до засвоєння навчального матеріалу, уміння формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати, слухати іншу людину, поважати альтернативну думку; моделювання різних ситуацій, збагачення власного досвіду через включення в різні життєві ситуації. Подано перелік основних інформаційно- комунікаційних платформ для організації завдань практичного спрямування.uk
dc.description.abstractAbstract. The article examines the role of interactive technologies in training of primary school teachers. Their main characteristics like analysis of educational information, creative approach to the assimilation of the educational material, ability to formulate own opinion, express it correctly, prove own position, argue and discuss, listen to other people, respect alternative opinions, modelling of various situations, enrichment of own experience through inclusion in different life situations, are defined. The list of the main information communication platforms for organizing practical tasks is presented.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectучителі початкової школиuk
dc.subjectонлайндошкаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні платформиuk
dc.subjectінтерактивні вправиuk
dc.titleВикористання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школиen
dc.title.alternativeThe use of interactive teaching technologies in the training of future primary school teachersen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhanda_Halyna_Vykorystannia_interaktyvnykh_tekhnolohii_navchannia_pidhotovtsi_maibutnikh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons