Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3974| Назва: | Gamification – tests of strength in the digital space from an educator's perspective |
| Автори: | Jaskóné Gácsi Mária |
| Ключові слова: | gamification;digital space;education |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
| Вид документа: | dc.type.article |
| Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 283-293. |
| Короткий огляд (реферат): | Abstract. Public education faces challenges in today's technology-rich world and how to effectively channel technology into education is an important question. The importance of the learning environment is not a matter of debate, but there are a number of implications that need to be mentioned. For example, the growing trend towards gamification and tests that allow instant assessment, which point to a revival of behaviourism's theory of learning and how it shapes our understanding of learning. Of course, theories of learning are constantly co-existing in pedagogical thinking, for example social constructivism is making a comeback in online collaborative learning. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3974 |
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Jaskone_Gacsi_Maria_Gamification_tests_of_strength_in_the_digital_space_from_an_educator_perspective_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 283-293. | 535.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons



