Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3989
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorКоломієць Дмитроuk
dc.contributor.authorDmytro Kolomiietsen
dc.contributor.authorІвашкевич Євгенuk
dc.contributor.authorYevhen Ivashkevychen
dc.contributor.authorТертична Таїсіяuk
dc.contributor.authorTaisia Tertychnaen
dc.date.accessioned2024-07-17T08:00:31Z-
dc.date.available2024-07-17T08:00:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 425-429.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-16-9 (PDF)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-15-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3989-
dc.description.abstractРезюме. Право дітей на освіту встановлено у міжнародному праві, в тому числі через Женевську Конвенцію прав дитини і низку резолюцій Ради Безпеки ООН. Проте, незважаючи на наявність міцної законодавчої бази, її застосування на практиці обмежене, зокрема під час воєнного стану (Tomlinson & Benefield, 2005). Однією з проблем організації освіти в умовах воєнного стану, як показує світовий досвід, є готовність педагогів до надання учням адекватної психологічної допомоги. Аналіз наявних досліджень з проблем організації освіти в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру показав, що вчителі виявились неготовими до стабілізації психологічного стану учнів і їм доводилось застосовувати власні стратегії особистісної стійкості для себе та учнів (Brody & Baum, 2007).uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectбезпечне освітнє середовищеuk
dc.subjectемоційна культура вчителяuk
dc.subjectкультура безпечної поведінкиuk
dc.subjectнадзвичайні ситуаціїuk
dc.titleРозвиток емоційної культури педагогів під час воєнного стануen
dc.title.alternativeDevelopment of emotional culture of teachers during the state of martial lawen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Ebben a gyűjteményben:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Kolomiiets_Dmytro_et_al_Rozvytok_emotsiinoi_kultury_pedahohiv_pid_chas_voiennoh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 425-429.503.83 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons