Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992| Назва: | Організація партнерства викладачів і студентів у вищій освіті з метою якісного моніторингу | 
| Інші назви: | Ensuring the organization a partnership of teachers and students for the implementation of higher education quality monitoring | 
| Автори: | Осередчук Ольга Olga Oseredchuk | 
| Ключові слова: | організація партнерства;моніторинг якості вищої освіти;навчальний діалог;групові форми роботи;технології проєктування;проєкти;освітній процес | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | 
| Вид документа: | dc.type.conferenceAnnouncement | 
| Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447. | 
| Короткий огляд (реферат): | Резюме. Освітнє середовище, сприятливе для суб’єктної позиції студентів, їх партнерської діяльності в освітньому процесі, їхнього розвитку як фахівців, здатних самостійно проводити моніторинг освітньої діяльності побудований на рівноправній, суб’єктно-суб’єктній партнерській взаємодії викладачів і студентів (Равчина, 2005). Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який передбачає рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість (Вишневський, 2006). | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992 | 
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 | 
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | 
| Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Oseredchuk_Olha_Orhanizatsiia_partnerstva_vykladachiv_studentiv_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447. | 510.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons
     
    

 
	

