Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992| Cím: | Організація партнерства викладачів і студентів у вищій освіті з метою якісного моніторингу |
| Egyéb cím: | Ensuring the organization a partnership of teachers and students for the implementation of higher education quality monitoring |
| Szerző(k): | Осередчук Ольга Olga Oseredchuk |
| Kulcsszavak: | організація партнерства;моніторинг якості вищої освіти;навчальний діалог;групові форми роботи;технології проєктування;проєкти;освітній процес |
| Kiadás dátuma: | 2024 |
| Kiadó: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
| Típus: | dc.type.conferenceAnnouncement |
| Hivatkozás: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447. |
| Absztrakt: | Резюме. Освітнє середовище, сприятливе для суб’єктної позиції студентів, їх партнерської діяльності в освітньому процесі, їхнього розвитку як фахівців, здатних самостійно проводити моніторинг освітньої діяльності побудований на рівноправній, суб’єктно-суб’єктній партнерській взаємодії викладачів і студентів (Равчина, 2005). Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який передбачає рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість (Вишневський, 2006). |
| URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992 |
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Ebben a gyűjteményben: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| Oseredchuk_Olha_Orhanizatsiia_partnerstva_vykladachiv_studentiv_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447. | 510.89 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License



