Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996| Назва: | Формування готовності керівників закладів загальної середньої освіти до впровадження інклюзивної освіти: теоретичні аспекти | 
| Автори: | Атрощенко Тетяна Atroschenko Tetiana | 
| Ключові слова: | інклюзивна освіта;інклюзивна компетентість;керівники закладу загальної середньої освіти;готовність до впровадження інклюзивної освіти | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | 
| Вид документа: | dc.type.conferenceAnnouncement | 
| Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484. | 
| Короткий огляд (реферат): | Резюме. Тенденцією сучасного суспільства є прагнення до забезпечення доступності усіх його ресурсів для осіб з особливими освітніми потребами. Відповідно, інклюзивна освіта інтенсивно входить у практику школи, ставлячи перед нею ряд непростих завдань. Стаючи на шлях розвитку інклюзивної практики, заклади загальної середньої освіти мають на меті створення спеціальних умов для розвитку та соціальної адаптації учнів з особливими освітніми потребами (далі - ООП) та їхніх однолітків. Неоціненною у цьому процесі є роль керівників, оскільки саме від їхнього професіоналізму та сформованої належним чином інклюзивної компетентності залежить налагодження успішної співпраці з батьками та фахівцями, підтримка педагогів, створення такого безпечного освітнього середовища, у якому кожен учень може досягти успіху, де враховуються індивідуальні особливості кожної дитини, кожної родини тощо. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996 | 
| ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 | 
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | 
| Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Atroshchenko_Tetiana_Formuvannia_hotovnosti_kerivnykiv_zakladiv_zahalnoi_serednoi_osvity_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484. | 503.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons
     
    

 
	

