Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 807 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin; Лізак Катерина; Kateryna Lizak; Lizák Katalin
2020Антропонімічний вимір постмодерної літератури: монографіяГоренко Олена; Olena Gorenko; Horenko Olena
2016Засоби покращення результатів ЗНО з української мови та літератури серед учнів шкіл Закарпаття з угорською мовою навчанняБарань Адальберт; Барань Єлизавета; Bárány Béla; Bárány Erzsébet; Baran Adalbert; Baran Ielyzaveta
2010Analysis of Hungarian and Ukrainian children’s English reading errorsHuszti Ilona; Густі Ілона
2013Teaching English to Young Learners (TEYL): Insights and practical tips from a diary studyHuszti Ilona; Густі Ілона