Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSzamborovszkyné Nagy Ibolyahu
dc.contributor.authorСамборовскі-Нодь Ібояuk
dc.contributor.authorIbolya Szamborovszky-Nagyen
dc.date.accessioned2020-12-11T11:02:07Z-
dc.date.available2020-12-11T11:02:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationIn Вісник Прикарпатського університету. Серія: Педагогіка. 2011. Випуск XXXІX. с. 141-146.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/453-
dc.description.abstractРезюме. З розпадом Радянського Союзу у постсоціалістичних країн східно-центрально-європейського регіону поступово зникає практика викладання шкільної історії як засобу утворення «ворожих образів». Проте питання навчання історії позитивістської точки зору вже не є таким простим, тому що є країни, які тепер переживають становлення національної держави та/або втрату імперського статусу. Ці умови невідворотно залишають свій слід на інтерпретації та застосування історії, як науки, отже на змісті ії викладання в школі. Хоча колективна пам’ять та ії шкільне викладання на теперішній час по всій Європі здебільшого акцентує на нації, не можна допустити перетлумачення історії – словами Бодо фон Борріза – щоб воно стало не документацією реальних фактів, а було полагодженням фактів до власних потреб, уявлень. У доклади висвітлено згідно заголовку ті зміни у погляді, які стались в постсоціалістичних державах Європи, а також намагання України в цьому напрямі.uk
dc.description.abstractAbstract. After the collapse of the former Soviet Union, there is a tendency to diminish “the misleading” portray about the adversaries from history teaching in the East-Central-European region of post-socialist countries. The educational issues of positivist history teaching are not as simple as it seems because a number of countries presently live through the birth of their nation or/and the loss of their empirical existence. The recent conditions do not only inevitably determine the history but also its perceiving, and shaping, and consequently there is an impact on the educational contents. Though, the collective memory and the teaching of it is nation-centered it can not be allowed to reinterpret the history – in Bodo von Borries words – not as the documentation of “past realities but as an attempt to orientate one’s own life in the experience of changes in time.” The title of the discourse refers to the changes of aspect in European post-socialist region and the similar attempts which were make in Ukraine.en
dc.language.isohuen
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаen
dc.relation.ispartofseriesСерія: Педагогіка;Випуск XXXІX.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjecttörténelemtanításhu
dc.subjectszemléleti változásokhu
dc.subjectkollektív emlékezethu
dc.subjectnemzeti történelemhu
dc.titleA történelemtanítás tartalmát meghatározó szemléleti változásoken
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Szamborovszkyné Nagy Ibolya

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SZNI_Atort_tanitas_tartalmat-vedett.pdfIn Вісник Прикарпатського університету. Серія: Педагогіка. 2011. Випуск XXXІX. с. 141-146.411.71 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons