Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4656
Cím: Кейс-стаді: безпека месенджерів в освіті
Szerző(k): Гайович Євгенія
Kulcsszavak: освітній процес;освітні платформи;месенджери;ІТ-інструменти;кібербезпека
Kiadás dátuma: 2024
Kiadó: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II.
Típus: dc.type.conferenceAbstract
Hivatkozás: In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 21-22.
Absztrakt: Резюме. Сучасний освітній процес дедалі більше характеризується використанням інформаційних технологій та систем, а освітньо-наукова комунікація здійснюється через різні месенджери і платформи. З огляду на питання онлайн-присутності в інформаційному, науковому, освітньому цифровому просторах виникає потреба дослідити безпеку каналів комунікації та ефективність у забезпеченні конфіденційності, захисту персональних даних і збереження інформації. Месенджери широко застосовуються для організації навчального процесу, але недостатня увага до питань кібербезпеки може створювати серйозні загрози для учасників освітнього середовища.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4656
ISBN: 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)
978-617-8143-28-2 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Yevheniia_Haiovych_Keis_stadi_bezpeka_mesendzheriv_osv_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 21-22.2.98 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons