Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4656
Назва: Кейс-стаді: безпека месенджерів в освіті
Автори: Гайович Євгенія
Ключові слова: освітній процес;освітні платформи;месенджери;ІТ-інструменти;кібербезпека
Дата публікації: 2024
Видавництво: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II.
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 21-22.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Сучасний освітній процес дедалі більше характеризується використанням інформаційних технологій та систем, а освітньо-наукова комунікація здійснюється через різні месенджери і платформи. З огляду на питання онлайн-присутності в інформаційному, науковому, освітньому цифровому просторах виникає потреба дослідити безпеку каналів комунікації та ефективність у забезпеченні конфіденційності, захисту персональних даних і збереження інформації. Месенджери широко застосовуються для організації навчального процесу, але недостатня увага до питань кібербезпеки може створювати серйозні загрози для учасників освітнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4656
ISBN: 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)
978-617-8143-28-2 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevheniia_Haiovych_Keis_stadi_bezpeka_mesendzheriv_osv_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. c. 21-22.2.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons