Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шелемба Михайло | uk |
dc.contributor.author | Shelemba Mykhaylo | en |
dc.date.accessioned | 2025-02-24T13:39:44Z | - |
dc.date.available | 2025-02-24T13:39:44Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-28-2 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Під час дослідження підготовки фахівців з міжнародних відносин щодо цифрової трансформації в Україні були виявлені різні прогалини. Деякі з найбільш поширених проблем у цій галузі включають: 1. Обмежена освіта з цифрових технологій: Багато програм підготовки фахівців з міжнародних відносин можуть недооцінювати важливість цифрових технологій у сучасному світі. Внаслідок цього студенти можуть не мати достатньої підготовки у галузі цифрової грамотності, аналізу даних та використання цифрових інструментів для розв'язання проблем міжнародного масштабу. 2. Відсутність спеціалізованих курсів з цифрової трансформації: У багатьох навчальних програмах з міжнародних відносин може бути недостатньо спеціалізованих курсів з цифрової трансформації. Це може призводити до того, що студенти не мають можливості отримати практичний досвід з використання сучасних цифрових інструментів у своїй професійній діяльності. 3. Недостатня увага до кібербезпеки та приватності: У підготовці фахівців з міжнародних відносин може бути недостатньою адекватна увага до питань кібербезпеки та захисту особистих даних. Оскільки це стає все більш важливим у глобальному контексті, важливо, щоб майбутні фахівці були готові до викликів і загроз у цій сфері. 4. Недостатня інтеграція цифрових тем у навчальні плани: У деяких випадках цифрова трансформація може бути розглянута як додатковий елемент, а не невід'ємна частина основної програми. Це може призводити до недостатньої інтеграції цифрових тем у навчальні плани та зменшувати ефективність підготовки студентів до сучасних викликів. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | міжнародні відносини | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | цифрові технології | uk |
dc.title | Цифрова трансформація освіти у сфері міжнародних відносин: виклики та перспективи | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Розташовується у зібраннях: | Кібербезпека в транскордонному співробітництві |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shelemba_Mykhailo_Tsyfrova_transformatsiia_osvity_sferi_2024.pdf | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c. | 9.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons