Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелемба Михайлоuk
dc.contributor.authorShelemba Mykhayloen
dc.date.accessioned2025-02-24T13:39:44Z-
dc.date.available2025-02-24T13:39:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-28-2 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772-
dc.description.abstractРезюме. Під час дослідження підготовки фахівців з міжнародних відносин щодо цифрової трансформації в Україні були виявлені різні прогалини. Деякі з найбільш поширених проблем у цій галузі включають: 1. Обмежена освіта з цифрових технологій: Багато програм підготовки фахівців з міжнародних відносин можуть недооцінювати важливість цифрових технологій у сучасному світі. Внаслідок цього студенти можуть не мати достатньої підготовки у галузі цифрової грамотності, аналізу даних та використання цифрових інструментів для розв'язання проблем міжнародного масштабу. 2. Відсутність спеціалізованих курсів з цифрової трансформації: У багатьох навчальних програмах з міжнародних відносин може бути недостатньо спеціалізованих курсів з цифрової трансформації. Це може призводити до того, що студенти не мають можливості отримати практичний досвід з використання сучасних цифрових інструментів у своїй професійній діяльності. 3. Недостатня увага до кібербезпеки та приватності: У підготовці фахівців з міжнародних відносин може бути недостатньою адекватна увага до питань кібербезпеки та захисту особистих даних. Оскільки це стає все більш важливим у глобальному контексті, важливо, щоб майбутні фахівці були готові до викликів і загроз у цій сфері. 4. Недостатня інтеграція цифрових тем у навчальні плани: У деяких випадках цифрова трансформація може бути розглянута як додатковий елемент, а не невід'ємна частина основної програми. Це може призводити до недостатньої інтеграції цифрових тем у навчальні плани та зменшувати ефективність підготовки студентів до сучасних викликів.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЗакарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці IIen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectміжнародні відносиниuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.titleЦифрова трансформація освіти у сфері міжнародних відносин: виклики та перспективиen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Розташовується у зібраннях:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shelemba_Mykhailo_Tsyfrova_transformatsiia_osvity_sferi_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c.9.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons