Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772
Title: | Цифрова трансформація освіти у сфері міжнародних відносин: виклики та перспективи |
Authors: | Шелемба Михайло Shelemba Mykhaylo |
Keywords: | міжнародні відносини;освіта;цифрові технології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II |
Type: | dc.type.conferenceAbstract |
Citation: | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c. |
Abstract: | Резюме. Під час дослідження підготовки фахівців з міжнародних відносин щодо цифрової трансформації в Україні були виявлені різні прогалини. Деякі з найбільш поширених проблем у цій галузі включають: 1. Обмежена освіта з цифрових технологій: Багато програм підготовки фахівців з міжнародних відносин можуть недооцінювати важливість цифрових технологій у сучасному світі. Внаслідок цього студенти можуть не мати достатньої підготовки у галузі цифрової грамотності, аналізу даних та використання цифрових інструментів для розв'язання проблем міжнародного масштабу. 2. Відсутність спеціалізованих курсів з цифрової трансформації: У багатьох навчальних програмах з міжнародних відносин може бути недостатньо спеціалізованих курсів з цифрової трансформації. Це може призводити до того, що студенти не мають можливості отримати практичний досвід з використання сучасних цифрових інструментів у своїй професійній діяльності. 3. Недостатня увага до кібербезпеки та приватності: У підготовці фахівців з міжнародних відносин може бути недостатньою адекватна увага до питань кібербезпеки та захисту особистих даних. Оскільки це стає все більш важливим у глобальному контексті, важливо, щоб майбутні фахівці були готові до викликів і загроз у цій сфері. 4. Недостатня інтеграція цифрових тем у навчальні плани: У деяких випадках цифрова трансформація може бути розглянута як додатковий елемент, а не невід'ємна частина основної програми. Це може призводити до недостатньої інтеграції цифрових тем у навчальні плани та зменшувати ефективність підготовки студентів до сучасних викликів. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772 |
ISBN: | 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка) 978-617-8143-28-2 (PDF) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Кібербезпека в транскордонному співробітництві |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shelemba_Mykhailo_Tsyfrova_transformatsiia_osvity_sferi_2024.pdf | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c. | 9.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License