Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772
Cím: Цифрова трансформація освіти у сфері міжнародних відносин: виклики та перспективи
Szerző(k): Шелемба Михайло
Shelemba Mykhaylo
Kulcsszavak: міжнародні відносини;освіта;цифрові технології
Kiadás dátuma: 2024
Kiadó: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II
Típus: dc.type.conferenceAbstract
Hivatkozás: In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c.
Absztrakt: Резюме. Під час дослідження підготовки фахівців з міжнародних відносин щодо цифрової трансформації в Україні були виявлені різні прогалини. Деякі з найбільш поширених проблем у цій галузі включають: 1. Обмежена освіта з цифрових технологій: Багато програм підготовки фахівців з міжнародних відносин можуть недооцінювати важливість цифрових технологій у сучасному світі. Внаслідок цього студенти можуть не мати достатньої підготовки у галузі цифрової грамотності, аналізу даних та використання цифрових інструментів для розв'язання проблем міжнародного масштабу. 2. Відсутність спеціалізованих курсів з цифрової трансформації: У багатьох навчальних програмах з міжнародних відносин може бути недостатньо спеціалізованих курсів з цифрової трансформації. Це може призводити до того, що студенти не мають можливості отримати практичний досвід з використання сучасних цифрових інструментів у своїй професійній діяльності. 3. Недостатня увага до кібербезпеки та приватності: У підготовці фахівців з міжнародних відносин може бути недостатньою адекватна увага до питань кібербезпеки та захисту особистих даних. Оскільки це стає все більш важливим у глобальному контексті, важливо, щоб майбутні фахівці були готові до викликів і загроз у цій сфері. 4. Недостатня інтеграція цифрових тем у навчальні плани: У деяких випадках цифрова трансформація може бути розглянута як додатковий елемент, а не невід'ємна частина основної програми. Це може призводити до недостатньої інтеграції цифрових тем у навчальні плани та зменшувати ефективність підготовки студентів до сучасних викликів.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4772
ISBN: 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка)
978-617-8143-28-2 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Кібербезпека в транскордонному співробітництві

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Shelemba_Mykhailo_Tsyfrova_transformatsiia_osvity_sferi_2024.pdfIn Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 49. c.9.43 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons