Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4978
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorПоплавська Вікторіяuk
dc.contributor.authorViktoriia Poplavskaen
dc.contributor.authorPoplávszká V.hu
dc.date.accessioned2025-05-11T13:27:24Z-
dc.date.available2025-05-11T13:27:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 211-213.en
dc.identifier.isbn978-617-7344-82-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4978-
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu/hu/record/-/record/bibBRF00007679en
dc.description.abstractРезюме. В сучасних умовах жорсткої конкуренції придбати конкурентні переваги можна за рахунок невловимих, емоційних характеристик, які досягаються за допомогою бренду. Бренд дозволяє залучати та утримувати як клієнтів, так і партнерів, що забезпечує компаніям подальше зростання та дає можливості розширення ринку і збільшення прибутку. До роботи з розвитку брендингу відносяться і заходи, що здійснюються в рамках корпоративної соціальної відповідальності. Сьогодні соціальна активність стає нормою для компаній, проте розуміння і підходи до неї в різних організаціях різні. Для початку розглянемо поняття корпоративної соціальної відповідальності та її вплив на бренд організації. Бренд - це особлива назва або символ, призначений для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців, а також для диференціації цих товарів або послуг від схожих продуктів конкурентів.uk
dc.language.isouken
dc.publisherФОП Сабов А. М.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectбрендuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleСоціальний аспект брендингової діяльності в умовах гібридної війниen
dc.title.alternativeA márkaépítési tevékenység társadalmi aspektusai egy hibrid háború feltételeibenen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Ebben a gyűjteményben:A számvitel és pénzügy tudományok hatása a gazdasági folyamatok fejlődésére, 2019

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Sotsialnyi_aspekt_brendynhovoi_diialnosti_umovakh_2019.pdfIn Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 211-213.4.3 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons