Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4978
Назва: Соціальний аспект брендингової діяльності в умовах гібридної війни
Інші назви: A márkaépítési tevékenység társadalmi aspektusai egy hibrid háború feltételeiben
Автори: Поплавська Вікторія
Viktoriia Poplavska
Poplávszká V.
Ключові слова: бренд;Україна;брендинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Сабов А. М.
Вид документа: dc.type.extendedAbstract
Бібліографічний опис: In Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 211-213.
Короткий огляд (реферат): Резюме. В сучасних умовах жорсткої конкуренції придбати конкурентні переваги можна за рахунок невловимих, емоційних характеристик, які досягаються за допомогою бренду. Бренд дозволяє залучати та утримувати як клієнтів, так і партнерів, що забезпечує компаніям подальше зростання та дає можливості розширення ринку і збільшення прибутку. До роботи з розвитку брендингу відносяться і заходи, що здійснюються в рамках корпоративної соціальної відповідальності. Сьогодні соціальна активність стає нормою для компаній, проте розуміння і підходи до неї в різних організаціях різні. Для початку розглянемо поняття корпоративної соціальної відповідальності та її вплив на бренд організації. Бренд - це особлива назва або символ, призначений для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців, а також для диференціації цих товарів або послуг від схожих продуктів конкурентів.
Опис: https://opac3.brff.monguz.hu/hu/record/-/record/bibBRF00007679
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4978
ISBN: 978-617-7344-82-6
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:A számvitel és pénzügy tudományok hatása a gazdasági folyamatok fejlődésére, 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sotsialnyi_aspekt_brendynhovoi_diialnosti_umovakh_2019.pdfIn Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 211-213.4.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons