Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4980
Title: Вплив маркетингових комунікацій на ведення бізнесу
Other Titles: A marketingkommunikációk hatása az üzletvitelre
Authors: Реслер Марина
Reszler M.
Resler M.
Keywords: маркетингові комунікації;бізнес
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Сабов А. М.
Type: dc.type.extendedAbstract
Citation: In Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 214-216.
Abstract: Резюме. Значні трансформації в тактиці ведення бізнесу, що відбуваються паралельно зі світовими глобалізацій ними процесами, вимагають від менеджерів підприємств прийняття важливих управлінських рішень, які більшою мірою ґрунтуються на обробці облікової інформації. Реформування та відкритість вітчизняної економіки вимагають формування нового підходу до ведення бізнесу, його структуризації та розвитку в умовах конкуренції на ринках. Особлива увага приділяється використанню маркетинговим комунікаціям на підприємствах.
Description: https://opac3.brff.monguz.hu/hu/record/-/record/bibBRF00007679
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4980
ISBN: 978-617-7344-82-6
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:A számvitel és pénzügy tudományok hatása a gazdasági folyamatok fejlődésére, 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vplyv_marketynhovykh_komunikatsii_vedennia_biznesu_2019.pdfIn Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 214-216.4.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons