Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4980
Назва: Вплив маркетингових комунікацій на ведення бізнесу
Інші назви: A marketingkommunikációk hatása az üzletvitelre
Автори: Реслер Марина
Reszler M.
Resler M.
Ключові слова: маркетингові комунікації;бізнес
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Сабов А. М.
Вид документа: dc.type.extendedAbstract
Бібліографічний опис: In Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 214-216.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Значні трансформації в тактиці ведення бізнесу, що відбуваються паралельно зі світовими глобалізацій ними процесами, вимагають від менеджерів підприємств прийняття важливих управлінських рішень, які більшою мірою ґрунтуються на обробці облікової інформації. Реформування та відкритість вітчизняної економіки вимагають формування нового підходу до ведення бізнесу, його структуризації та розвитку в умовах конкуренції на ринках. Особлива увага приділяється використанню маркетинговим комунікаціям на підприємствах.
Опис: https://opac3.brff.monguz.hu/hu/record/-/record/bibBRF00007679
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4980
ISBN: 978-617-7344-82-6
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:A számvitel és pénzügy tudományok hatása a gazdasági folyamatok fejlődésére, 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vplyv_marketynhovykh_komunikatsii_vedennia_biznesu_2019.pdfIn Бачо Р. Й. та ін. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Тези міжнародної наукової економічної конференції у м. Берегове, 17-18 травня 2019 р. Ужгород, ФОП Сабов А. М., 2019. с. 214-216.4.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons