Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5217
Cím: | Туристсько-краєзнавча подорож учнів старших класів: особливості організації та проведення |
Egyéb cím: | A felső tagozatos diákok turisztikai-honismereti utazásai: szervezésük és lebonyolításuk sajátosságai |
Szerző(k): | Іпатій Андрій Ipátij Ándrij |
Kulcsszavak: | туристсько-краєзнавча подорож;гора Кінашка |
Kiadás dátuma: | 2025 |
Kiadó: | Földrajz és Turizmus Tanszék |
Típus: | dc.type.master |
Hivatkozás: | Іпатій Андрійj: Туристсько-краєзнавча подорож учнів старших класів: особливості організації та проведення. Кафедра географії та туризму, Берегове, 2025. 80 с. |
Absztrakt: | Резюме. У сучасних умовах розвитку освіти особливої уваги набувають нові підходи до організації освітнього процесу, орієнтовані не лише на засвоєння знань, але й на формування життєвих компетентностей, активної громадянської позиції, відповідального ставлення до навколишнього середовища та соціуму. У цьому контексті туристсько-краєзнавча діяльність розглядається як ефективний засіб інтеграції навчання, виховання та особистісного розвитку учнів. Мета роботи – визначити особливості організації та проведення туристсько-краєзнавчих подорожей з учнями старших класів. Отримані результати можуть стати основою для активного впровадження туристсько-краєзнавчих форм роботи у шкільну практику, сприяти оновленню позакласної діяльності та підвищенню її ефективності. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5217 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Földrajz tanszék |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Ipatij_A_A_felso_tagozatos_2025.pdf | Іпатій Андрійj: Туристсько-краєзнавча подорож учнів старших класів: особливості організації та проведення. Кафедра географії та туризму, Берегове, 2025. 80 с. | 4.09 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License