Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5217
Назва: Туристсько-краєзнавча подорож учнів старших класів: особливості організації та проведення
Інші назви: A felső tagozatos diákok turisztikai-honismereti utazásai: szervezésük és lebonyolításuk sajátosságai
Автори: Іпатій Андрій
Ipátij Ándrij
Ключові слова: туристсько-краєзнавча подорож;гора Кінашка
Дата публікації: 2025
Видавництво: Földrajz és Turizmus Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Іпатій Андрійj: Туристсько-краєзнавча подорож учнів старших класів: особливості організації та проведення. Кафедра географії та туризму, Берегове, 2025. 80 с.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У сучасних умовах розвитку освіти особливої уваги набувають нові підходи до організації освітнього процесу, орієнтовані не лише на засвоєння знань, але й на формування життєвих компетентностей, активної громадянської позиції, відповідального ставлення до навколишнього середовища та соціуму. У цьому контексті туристсько-краєзнавча діяльність розглядається як ефективний засіб інтеграції навчання, виховання та особистісного розвитку учнів. Мета роботи – визначити особливості організації та проведення туристсько-краєзнавчих подорожей з учнями старших класів. Отримані результати можуть стати основою для активного впровадження туристсько-краєзнавчих форм роботи у шкільну практику, сприяти оновленню позакласної діяльності та підвищенню її ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5217
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Földrajz tanszék

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ipatij_A_A_felso_tagozatos_2025.pdfІпатій Андрійj: Туристсько-краєзнавча подорож учнів старших класів: особливості організації та проведення. Кафедра географії та туризму, Берегове, 2025. 80 с.4.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons