Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5294
Cím: | Vocabulary acquisition in a Business English context |
Egyéb cím: | Засвоєння лексики в контексті ділової англійської мови |
Szerző(k): | Hnatyk Katalin Fábián Márta Huszti Ilona Гнатик Каталін Фабіян Марта Густі Ілона Hnatik Katalin |
Kulcsszavak: | vocabulary acquisition;Business English;finance;business-related lexis;authentic materials;digital tools;learning strategies;засвоєння лексики;ділова англійська мова;фінанси;бізнес- лексика;автентичні матеріали;цифрові інструменти;стратегії навчання |
Kiadás dátuma: | 28-júl-2025 |
Kiadó: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Típus: | dc.type.article |
Hivatkozás: | In Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. Випусв 7(47). с. 1447-1454. |
Sorozat neve/Száma.: | Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»;Випуск 7(47) |
Absztrakt: | Abstract. The current study presents a comprehensive analysis of vocabulary
acqusition in a Business English context. English is widely used in international
business, students need to learn both general and specialized words to communicate
effectively. There are several fields of business where special jargon is required such
as finance, accounting, management and etc. Therefore vocabulary is a major part of
foreign language learning. It involves understanding the contextual, functional, and
cultural meaning in professional communication This research aims to explore the
specific challenges and unresolved issues associated with learning business-related
lexis, particularly focusing on the role of semi-technical vocabulary, learner strategies,
instructional approaches, and digital tools. It tries to present helpful learning strategies,
including using dictionaries, reading business texts, and practicing with digital tools.
The study highlights how teachers can support learners by choosing the right materials
and teaching methods. Based on the theoretical frameworks and comparative analysis,
the study underlines the importance of contextualized input, learner autonomy, and
strategic vocabulary learning methods. The analysis uses corpus-based data, classroom
practices, and insights into the integration of technology, including mobile and virtual
learning environments. It also emphasizes the teacher’s role as a facilitator in
developing effective vocabulary learning strategies. This includes selecting relevant
materials, encouraging the use of vocabulary learning strategies, providing feedback,
and creating opportunities for using new terms. In conclusion, it has been revealed that
vocabulary acqusition is a critical aspect of Business English learning.It requires
targeted techniques including authentic materials, corpus-based instructions,digital
tools, virtual reality, task-based learning and other memory, metacognitive strategies
to be successful in professional environment. Резюме. У даному дослідженні представлено комплексний аналіз засвоєння лексики в контексті ділової англійської мови. Англійська мова широко використовується в міжнародному бізнесі, тому студентам необхідно вивчати як загальні, так і спеціалізовані слова для ефективного спілкування. Існує кілька сфер бізнесу, де потрібен спеціальний жаргон, наприклад, фінанси, бухгалтерський облік, менеджмент тощо, тому словниковий запас є важливою частиною вивчення іноземної мови, що передбачає розуміння контекстуального, функціонального та культурного значення у професійному спілкуванні. Дане дослідження має на меті проаналізувати специфічні виклики та невирішені питання, пов'язані з вивченням бізнес-лексики, зокрема, зосереджуючись на ролі напівтехнічної лексики, стратегіях навчання, підходах до викладання та цифрових інструментах. У ньому зроблено спробу представити корисні стратегії навчання, зокрема використання словників, читання бізнес-текстів та практику з цифровими інструментами. Дослідження висвітлює, як вчителі можуть підтримати учнів, обираючи правильні матеріали та методи викладання. Ґрунтуючись на теоретичних засадах і порівняльному аналізі, дослідження підкреслює важливість контекстуалізованої подачі матеріалу, автономії учнів і стратегічних методів вивчення лексики. В аналізі використовуються корпусні дані, практика роботи в класі та ідеї щодо інтеграції технологій, зокрема мобільних і віртуальних навчальних середовищ. Він також підкреслює роль вчителя як фасилітатора у розробці ефективних стратегій вивчення лексики. Це включає вибір відповідних матеріалів, заохочення до використання стратегій вивчення лексики, забезпечення зворотного зв'язку та створення можливостей для використання нових термінів. У висновку висвітлено, що засвоєння лексики є важливим аспектом вивчення ділової англійської мови, який вимагає цілеспрямованих методів, включаючи автентичні матеріали, цифрові інструменти, віртуальну реальність, навчання, засноване за допомогою завдань, та інші стратегії розвитку пам'яті, а також метакогнітивні стратегії для досягнення успіху в професійному середовищі. |
Leírás: | http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/26404 |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5294 |
ISSN: | 2786-5274 (Print) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Huszti Ilona |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Z_Hnatyk_Fabian_Huszti_2025.pdf | In Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. Випусв 7(47). с. 1447-1454. | 181.96 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License