Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5294
Cím: Vocabulary acquisition in a Business English context
Egyéb cím: Засвоєння лексики в контексті ділової англійської мови
Szerző(k): Hnatyk Katalin
Fábián Márta
Huszti Ilona
Гнатик Каталін
Фабіян Марта
Густі Ілона
Hnatik Katalin
Kulcsszavak: vocabulary acquisition;Business English;finance;business-related lexis;authentic materials;digital tools;learning strategies;засвоєння лексики;ділова англійська мова;фінанси;бізнес- лексика;автентичні матеріали;цифрові інструменти;стратегії навчання
Kiadás dátuma: 28-júl-2025
Kiadó: Видавнича група «Наукові перспективи»
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: In Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. Випусв 7(47). с. 1447-1454.
Sorozat neve/Száma.: Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»;Випуск 7(47)
Absztrakt: Abstract. The current study presents a comprehensive analysis of vocabulary acqusition in a Business English context. English is widely used in international business, students need to learn both general and specialized words to communicate effectively. There are several fields of business where special jargon is required such as finance, accounting, management and etc. Therefore vocabulary is a major part of foreign language learning. It involves understanding the contextual, functional, and cultural meaning in professional communication This research aims to explore the specific challenges and unresolved issues associated with learning business-related lexis, particularly focusing on the role of semi-technical vocabulary, learner strategies, instructional approaches, and digital tools. It tries to present helpful learning strategies, including using dictionaries, reading business texts, and practicing with digital tools. The study highlights how teachers can support learners by choosing the right materials and teaching methods. Based on the theoretical frameworks and comparative analysis, the study underlines the importance of contextualized input, learner autonomy, and strategic vocabulary learning methods. The analysis uses corpus-based data, classroom practices, and insights into the integration of technology, including mobile and virtual learning environments. It also emphasizes the teacher’s role as a facilitator in developing effective vocabulary learning strategies. This includes selecting relevant materials, encouraging the use of vocabulary learning strategies, providing feedback, and creating opportunities for using new terms. In conclusion, it has been revealed that vocabulary acqusition is a critical aspect of Business English learning.It requires targeted techniques including authentic materials, corpus-based instructions,digital tools, virtual reality, task-based learning and other memory, metacognitive strategies to be successful in professional environment.
Резюме. У даному дослідженні представлено комплексний аналіз засвоєння лексики в контексті ділової англійської мови. Англійська мова широко використовується в міжнародному бізнесі, тому студентам необхідно вивчати як загальні, так і спеціалізовані слова для ефективного спілкування. Існує кілька сфер бізнесу, де потрібен спеціальний жаргон, наприклад, фінанси, бухгалтерський облік, менеджмент тощо, тому словниковий запас є важливою частиною вивчення іноземної мови, що передбачає розуміння контекстуального, функціонального та культурного значення у професійному спілкуванні. Дане дослідження має на меті проаналізувати специфічні виклики та невирішені питання, пов'язані з вивченням бізнес-лексики, зокрема, зосереджуючись на ролі напівтехнічної лексики, стратегіях навчання, підходах до викладання та цифрових інструментах. У ньому зроблено спробу представити корисні стратегії навчання, зокрема використання словників, читання бізнес-текстів та практику з цифровими інструментами. Дослідження висвітлює, як вчителі можуть підтримати учнів, обираючи правильні матеріали та методи викладання. Ґрунтуючись на теоретичних засадах і порівняльному аналізі, дослідження підкреслює важливість контекстуалізованої подачі матеріалу, автономії учнів і стратегічних методів вивчення лексики. В аналізі використовуються корпусні дані, практика роботи в класі та ідеї щодо інтеграції технологій, зокрема мобільних і віртуальних навчальних середовищ. Він також підкреслює роль вчителя як фасилітатора у розробці ефективних стратегій вивчення лексики. Це включає вибір відповідних матеріалів, заохочення до використання стратегій вивчення лексики, забезпечення зворотного зв'язку та створення можливостей для використання нових термінів. У висновку висвітлено, що засвоєння лексики є важливим аспектом вивчення ділової англійської мови, який вимагає цілеспрямованих методів, включаючи автентичні матеріали, цифрові інструменти, віртуальну реальність, навчання, засноване за допомогою завдань, та інші стратегії розвитку пам'яті, а також метакогнітивні стратегії для досягнення успіху в професійному середовищі.
Leírás: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/26404
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5294
ISSN: 2786-5274 (Print)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Huszti Ilona

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Z_Hnatyk_Fabian_Huszti_2025.pdfIn Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. Випусв 7(47). с. 1447-1454.181.96 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons