Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5351
Cím: From group-based learning to individual educational trajectories in online platforms
Szerző(k): Yuriy Mlavets
Kateryna Moskvychova
Olena Tymoshenko
Kulcsszavak: online learning;group-based learning;online platform
Kiadás dátuma: 2025
Kiadó: ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ
Típus: dc.type.conferenceAbstract
Hivatkozás: In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 57-59.
Absztrakt: Abstract. Ensuring access to adaptive distance mathematics courses has never been more critical. The disruptions caused by the COVID-19 pandemic and ongoing war in Ukraine have significantly impacted education, exposing gaps in students’ mathematical preparation. This is particularly concerning for students pursuing technical, economic, and IT disciplines, where a strong foundation in mathematics is essential. Despite the growing need for high-quality remote learning resources, the open-access mathematics courses currently available in Ukraine fail to comprehensively cover problematic topics, leaving students underprepared for universitylevel studies. Standard vs. Innovative Educational Approaches. A useful way to conceptualize the differences between traditional and modern mathematics education is through a comparative framework: Several online platforms offer mathematics courses, but they do not fully address the specific needs of Ukrainian students. Coursera – Provides a variety of mathematics courses from international universities, but many of them require payment for certification and lack customization for the Ukrainian curriculum. Khan Academy – Offers a broad selection of math topics, but its structure does not always align with the depth required for technical and economic specializations.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5351
ISBN: 978-617-8143-36-7 (PDF)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
From_group_based_learning_to_individual_educational_trajectories_2025.pdfIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 57-59.12.29 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons