Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5464
Cím: The relationship between English lesson planning and the use of artificial intelligence (AI)
Egyéb cím: Зв’язок між плануванням уроків англійської мови та використанням штучного інтелекту (ШІ)
Szerző(k): Kacsó Patrik
Huszti Ilona
Кочов Патрік
Густі Ілона
Kulcsszavak: Artificial Intelligence (AI);English language teaching (ELT);lesson planning;benefits of AI in English lesson planning;creativity;штучний інтелект (ШІ);викладання англійської мови;планування уроків;переваги ШІ в плануванні уроків англійської мови;креативність
Kiadás dátuma: 15-sze-2025
Kiadó: Видавничий дім «Гельветика»
Típus: dc.type.researchStudy
Hivatkozás: In Інноваційна педагогіка. 2025. Випуск 85., Том 1. c. 83-88.
Sorozat neve/Száma.: ;Випуск 85., Том 1.
Absztrakt: Abstract. This study investigates the current state of Artificial Intelligence (AI) adoption in English Language Teaching (ELT) lesson planning among secondary school teachers in Transcarpathia, Ukraine. While AI presents significant potential for enhancing lesson planning, its implementation in this region faces challenges including varying digital literacy, insufficient training, and limited infrastructure. The research aimed to contribute to educational technology by exploring factors influencing AI adoption in an under-researched context, identify training needs, and guide institutions on maximizing AI’s pedagogical value. A survey administered to 25 secondary English teachers, primarily a younger, tech-familiar cohort (48% aged 20–30, 44% with less than 5 years’ experience), revealed evolving AI integration. Research findings prove that while 48% occasionally use AI in general education, specific interest in AI for lesson planning is higher, with 32% interested but not yet using it, and 52% using it occasionally or regularly. Notably, regular AI use for lesson planning is exclusive to the 20–30 age group, highlighting a generational divide. Teachers predominantly employ a combination of digital and analogue planning (56%), indicating a desire for AI to complement existing methods. The leading perceived benefits of AI in lesson planning are creativity (48%), efficiency (24%), and personalization (16%). Teachers expressed a strong desire to delegate tasks, particularly “practice tasks” (40%), to AI. However, significant barriers persist, including ethical concerns (32%), adaptation challenges (28%), and accuracy concerns (28%). Despite these, moderate optimism dominates expectations for AI’s impact on lesson quality, with 48% expecting incremental improvements and 36% anticipating substantial improvements. Desired AI features include interactivity (52%), personalization (28%), and real-time feedback (20%). These findings suggest a growing interest in AI to enhance lesson planning, emphasizing the need to address infrastructure, training, and ethical considerations for successful integration in Transcarpathian ELT.
Резюме.. У статті вивчено поточний стан впрова- дження штучного інтелекту (ШІ) у плану- вання уроків з англійської мови як іноземної серед вчителів середніх шкіл Закарпаття, Україна. Хоча ШІ має значний потенціал для покращення планування уроків, його впровадження в цьому регіоні стикається зі значними викликами, зокрема різним рів- нем цифрової грамотності вчителів, недо- статньою підготовкою та обмеженою інфраструктурою. Метою дослідження було зробити внесок у розвиток освітніх техно- логій шляхом вивчення факторів, що впли- вають на впровадження ШІ в малодослідже- ному географічному контексті, визначити потреби у навчанні та надати рекомендації щодо максимізації педагогічної цінності ШІ. Опитування 25 вчителів англійської мови середніх шкіл, які переважно належать до молодшої, технічно обізнаної когорти (48% віком 20–30 років, 44% з досвідом викла- дання менше 5 років), виявило поступову інтеграцію ШІ. Доказано, що хоча 48% вчи- телів епізодично використовують ШІ в загальній освіті, інтерес до ШІ саме для пла- нування уроків є вищим: 32% зацікавлені, але ще не використовують його, а 52% вико- ристовують його епізодично або регулярно. Примітно, що регулярне використання ШІ для планування уроків притаманне виключно віковій групі 20–30 років, що підкреслює поко- лінний розрив. Вчителі переважно викорис- товують комбінацію цифрових та аналого- вих методів планування (56%), що свідчить про бажання, щоб ШІ доповнював наявні методи. Показано, що провідними перевагами ШІ у плануванні уроків є креативність (48%), ефективність (24%) та персоналізація (16%). Вчителі висловили сильне бажання делегувати ШІ завдання, зокрема «прак- тичні завдання» (40%). Однак, існують зна- чні перешкоди, серед яких етичні занепо- коєння (32%), виклики адаптації (28%) та проблеми з точністю (28%). Незважаючи на це, помірний оптимізм домінує в очікуваннях щодо впливу ШІ на якість уроків: 48% очіку- ють поступових покращень та 36% перед- бачають суттєві покращення. Виявлено, що бажані функції ШІ включають інтерак- тивність (52%), персоналізацію (28%) та зворотний зв’язок у реальному часі (20%). Ці висновки свідчать про зростаючий інтерес до ШІ для покращення планування уроків, підкреслюючи необхідність вирішення про- блем інфраструктури, навчання та етичних аспектів для успішної інтеграції в процес навчання англійської мови на Закарпатті.
Leírás: http://www.innovpedagogy.od.ua/85-1
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5464
ISSN: 2663-6085 (Print)
2663-6093 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Huszti Ilona

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Z_Kacso_Huszti_2025.pdfIn Інноваційна педагогіка. 2025. Випуск 85., Том 1. c. 83-88.232.24 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons