Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5464| Cím: | The relationship between English lesson planning and the use of artificial intelligence (AI) |
| Egyéb cím: | Зв’язок між плануванням уроків англійської мови та використанням штучного інтелекту (ШІ) |
| Szerző(k): | Kacsó Patrik Huszti Ilona Кочов Патрік Густі Ілона |
| Kulcsszavak: | Artificial Intelligence (AI);English language teaching (ELT);lesson planning;benefits of AI in English lesson planning;creativity;штучний інтелект (ШІ);викладання англійської мови;планування уроків;переваги ШІ в плануванні уроків англійської мови;креативність |
| Kiadás dátuma: | 15-sze-2025 |
| Kiadó: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Típus: | dc.type.researchStudy |
| Hivatkozás: | In Інноваційна педагогіка. 2025. Випуск 85., Том 1. c. 83-88. |
| Sorozat neve/Száma.: | ;Випуск 85., Том 1. |
| Absztrakt: | Abstract. This study investigates the current state of
Artificial Intelligence (AI) adoption in English
Language Teaching (ELT) lesson planning
among secondary school teachers in
Transcarpathia, Ukraine. While AI presents
significant potential for enhancing lesson
planning, its implementation in this region faces
challenges including varying digital literacy,
insufficient training, and limited infrastructure.
The research aimed to contribute to educational
technology by exploring factors influencing
AI adoption in an under-researched context,
identify training needs, and guide institutions on
maximizing AI’s pedagogical value.
A survey administered to 25 secondary English
teachers, primarily a younger, tech-familiar
cohort (48% aged 20–30, 44% with less than
5 years’ experience), revealed evolving AI
integration. Research findings prove that while
48% occasionally use AI in general education,
specific interest in AI for lesson planning is
higher, with 32% interested but not yet using
it, and 52% using it occasionally or regularly.
Notably, regular AI use for lesson planning is
exclusive to the 20–30 age group, highlighting
a generational divide. Teachers predominantly
employ a combination of digital and analogue
planning (56%), indicating a desire for AI to
complement existing methods.
The leading perceived benefits of AI in lesson
planning are creativity (48%), efficiency (24%),
and personalization (16%). Teachers expressed
a strong desire to delegate tasks, particularly
“practice tasks” (40%), to AI. However,
significant barriers persist, including ethical
concerns (32%), adaptation challenges (28%),
and accuracy concerns (28%). Despite these,
moderate optimism dominates expectations
for AI’s impact on lesson quality, with 48%
expecting incremental improvements and
36% anticipating substantial improvements.
Desired AI features include interactivity (52%),
personalization (28%), and real-time feedback
(20%). These findings suggest a growing interest
in AI to enhance lesson planning, emphasizing
the need to address infrastructure, training, and
ethical considerations for successful integration
in Transcarpathian ELT. Резюме.. У статті вивчено поточний стан впрова- дження штучного інтелекту (ШІ) у плану- вання уроків з англійської мови як іноземної серед вчителів середніх шкіл Закарпаття, Україна. Хоча ШІ має значний потенціал для покращення планування уроків, його впровадження в цьому регіоні стикається зі значними викликами, зокрема різним рів- нем цифрової грамотності вчителів, недо- статньою підготовкою та обмеженою інфраструктурою. Метою дослідження було зробити внесок у розвиток освітніх техно- логій шляхом вивчення факторів, що впли- вають на впровадження ШІ в малодослідже- ному географічному контексті, визначити потреби у навчанні та надати рекомендації щодо максимізації педагогічної цінності ШІ. Опитування 25 вчителів англійської мови середніх шкіл, які переважно належать до молодшої, технічно обізнаної когорти (48% віком 20–30 років, 44% з досвідом викла- дання менше 5 років), виявило поступову інтеграцію ШІ. Доказано, що хоча 48% вчи- телів епізодично використовують ШІ в загальній освіті, інтерес до ШІ саме для пла- нування уроків є вищим: 32% зацікавлені, але ще не використовують його, а 52% вико- ристовують його епізодично або регулярно. Примітно, що регулярне використання ШІ для планування уроків притаманне виключно віковій групі 20–30 років, що підкреслює поко- лінний розрив. Вчителі переважно викорис- товують комбінацію цифрових та аналого- вих методів планування (56%), що свідчить про бажання, щоб ШІ доповнював наявні методи. Показано, що провідними перевагами ШІ у плануванні уроків є креативність (48%), ефективність (24%) та персоналізація (16%). Вчителі висловили сильне бажання делегувати ШІ завдання, зокрема «прак- тичні завдання» (40%). Однак, існують зна- чні перешкоди, серед яких етичні занепо- коєння (32%), виклики адаптації (28%) та проблеми з точністю (28%). Незважаючи на це, помірний оптимізм домінує в очікуваннях щодо впливу ШІ на якість уроків: 48% очіку- ють поступових покращень та 36% перед- бачають суттєві покращення. Виявлено, що бажані функції ШІ включають інтерак- тивність (52%), персоналізацію (28%) та зворотний зв’язок у реальному часі (20%). Ці висновки свідчать про зростаючий інтерес до ШІ для покращення планування уроків, підкреслюючи необхідність вирішення про- блем інфраструктури, навчання та етичних аспектів для успішної інтеграції в процес навчання англійської мови на Закарпатті. |
| Leírás: | http://www.innovpedagogy.od.ua/85-1 |
| URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5464 |
| ISSN: | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Ebben a gyűjteményben: | Huszti Ilona |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| Z_Kacso_Huszti_2025.pdf | In Інноваційна педагогіка. 2025. Випуск 85., Том 1. c. 83-88. | 232.24 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License



