Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5552
Назва: Médiafogyasztási szokások és marketing hatása a kisiskolás korú gyerekekre
Інші назви: Звички медіаспоживання та вплив маркетингу на дітей молодшого шкільного віку
Автори: Oniszkó Györgyi Adrien
Онисько Дьердьі Адріенн
Ключові слова: tömegkommunikáció;lövedékelmélet (bullet theory);interaktív tanulás
Дата публікації: 2025
Видавництво: Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Oniszkó Györgyi Adrien: Médiafogyasztási szokások és marketing hatása a kisiskolás korú gyerekekre. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2025. 95 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5552
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Általános pedagógia és tanítói tanszéki csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oniszko_Gyorgyi_Adrien.pdfOniszkó Györgyi Adrien: Médiafogyasztási szokások és marketing hatása a kisiskolás korú gyerekekre. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2025. 95 p.2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons