Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіда Оленаuk
dc.contributor.authorОрос Ільдікоuk
dc.contributor.authorЧичук Антонінаuk
dc.contributor.authorКучай Олександрuk
dc.contributor.authorРокосовик Наталіяuk
dc.contributor.authorOros Ildikoen
dc.contributor.authorChychuk Antoninaen
dc.contributor.authorKuchai Oleksandren
dc.contributor.authorRokosoviyk Nataliaen
dc.contributor.authorBida Olenahu
dc.contributor.authorOrosz Ildikóhu
dc.contributor.authorKucsáj Olekszandrhu
dc.date.accessioned2021-03-03T10:37:52Z-
dc.date.available2021-03-03T10:37:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131.en
dc.identifier.issn2410-0897-
dc.identifier.otherDOI: 10.31376/2410-0897-2020-2-43-10-183-
dc.identifier.otherDOI: 10.31376/2410-0897-2020-2-43-126-131-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754-
dc.description.abstractРезюме. Забезпечити майбутнє фахівця, у тому числі й за рахунок ціннісного ставлення до природи і оволодіння ним основами здорового способу життя стосовно вимог до професійної діяльності – одне з найважливіших завдань педагогічної науки. Означена проблема набуває більшої актуальності у зв’язку з COVID-19. У статті висвітлено педагогічні умови, що забезпечують в освітньому процесі збереження і зміцнення здоров’я молоді. Розкриваються головні завдання організації освітнього процесу. Визначено педагогічні основи здоров’язбережувальної діяльності в освітньому процесі. Розглядаються основні цільові установки та чинники програмно-методичного забезпечення здоров’язбережувальної діяльності молоді.uk
dc.description.abstractAbstract. The article describes the pedagogical conditions that ensure the preservation and strengthening of youth health-improving activities in the educational process. The article reveals the main tasks of organizing the educational process. This problem becomes more relevant in connection with COVID-19 and requires from professionals of vocational education institutions of high professional culture, formed worldviews and readiness to master new technologies in the professional field. Health-improving activity is the defining basis of comprehensive and harmonious development of the personality of a specialist of a vocational education institution, his lifestyle and life position.en
dc.language.isouken
dc.publisherГлухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженкаen
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;Випуск 2 (43)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectздоров’язбережувальна діяльністьuk
dc.subjectмолоде поколінняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров’язбережувальної діяльностіen
dc.title.alternativeFuture professionals training of vocational and technical education institutions for health-improving activitiesen
dc.typedc.type.collaborativeen
Appears in Collections:Bida Olena
Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bida_O_Orosz_I_Kuchai_O_Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_zakladiv_profesiino_2020.pdfIn Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131.692.13 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons