Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754
Назва: Підготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров’язбережувальної діяльності
Інші назви: Future professionals training of vocational and technical education institutions for health-improving activities
Автори: Біда Олена
Орос Ільдіко
Чичук Антоніна
Кучай Олександр
Рокосовик Наталія
Oros Ildiko
Chychuk Antonina
Kuchai Oleksandr
Rokosoviyk Natalia
Bida Olena
Orosz Ildikó
Csicsuk Antonina
Kucsáj Olekszandr
Ключові слова: молодь;здоров’язбережувальна діяльність;молоде покоління;освіта;студент;педагогічні умови;освітній процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Вид документа: dc.type.collaborative
Бібліографічний опис: In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131.
Серія/номер: Педагогічні науки;Випуск 2 (43)
Короткий огляд (реферат): Резюме. Забезпечити майбутнє фахівця, у тому числі й за рахунок ціннісного ставлення до природи і оволодіння ним основами здорового способу життя стосовно вимог до професійної діяльності – одне з найважливіших завдань педагогічної науки. Означена проблема набуває більшої актуальності у зв’язку з COVID-19. У статті висвітлено педагогічні умови, що забезпечують в освітньому процесі збереження і зміцнення здоров’я молоді. Розкриваються головні завдання організації освітнього процесу. Визначено педагогічні основи здоров’язбережувальної діяльності в освітньому процесі. Розглядаються основні цільові установки та чинники програмно-методичного забезпечення здоров’язбережувальної діяльності молоді.
Abstract. The article describes the pedagogical conditions that ensure the preservation and strengthening of youth health-improving activities in the educational process. The article reveals the main tasks of organizing the educational process. This problem becomes more relevant in connection with COVID-19 and requires from professionals of vocational education institutions of high professional culture, formed worldviews and readiness to master new technologies in the professional field. Health-improving activity is the defining basis of comprehensive and harmonious development of the personality of a specialist of a vocational education institution, his lifestyle and life position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754
ISSN: 2410-0897
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Bida Olena
Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bida_O_Orosz_I_Kuchai_O_Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_zakladiv_profesiino_2020.pdfIn Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131.692.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons