Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/94
Назва: Fifth graders’ receptive skills in English and Ukrainian
Автори: Baran Ielyzaveta
Huszti Ilona
Fábián Márta
Bárány Erzsébet
Барань Єлизавета
Густі Ілона
Фабіян Марта
Ключові слова: fifth class;receptive skills;English language;Ukrainian language
Дата публікації: 2010
Видавництво: PoliPrint Kft.
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2010. IX. évfolyam, 2. kötet. pp. 153-162.
Серія/номер: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;IX. évfolyam, 2. kötet
Короткий огляд (реферат): A jelen cikk a beregszászi magyar iskolás ötödikesek angol és ukrán nyelvi receptív készségeivel foglalkozik. Egy hosszú távú kutatás második fázisának részeredményeit mutatja be. Az itt részletezett tanulmány célja az volt, hogy bepillantást nyerjünk az ötödik osztályosok receptív (befogadó) készségeinek milyenségébe angolból és ukránból, illetve a kapott eredményeket összehasonlíthassuk az első fázis eredményeivel és megállapíthassuk a különbségeket. Az elemzések azt bizonyítják, hogy a vizsgált készségek tekintetében fejlődés és javulás ment vég-be, bár ukrán beszédértésből jobb eredmények születettek, mint angolból. Megállapítható, hogy az olvasási készség fejlesztésére egyik nyelvből sem fordítanak kellő figyelmet.
Abstract. The present paper describes the results concerning the receptive skills (listening and reading) in two modern languages (English and Ukrainian) of ten-year-old Hungarian children living in a minority context in Ukraine. The study was conducted in Transcarpathia, an administrative region in south-western Ukraine, where about 150 000 Hungarians live in minority.
Резюме. У статті розглядаються рецептивні навики п’ятикласників, які навчаються в угорськомовних школах міста Берегова, з англійської та української мов. У роботі представлені результати другого етапу комплексного дослідження, метою якого було виявити рецептивні навики п’ятикласників з англійської та української мов, а також порівняти ці результати з попередніми та вказати на їх розбіжності. Отримані дані свідчать про те, що рецептивні навики учнів покращилися. У ході дослідження виявлено, що при викладанні цих мов недостатня увага приділена розвитку навиків читання.
Опис: https://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/Acta_Beregsasiensis_2010_2.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/134267
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/94
ISBN: 978-966-2595-01-7
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Acta Academiae Beregsasiensis
Bárány Erzsébet
Fábián Márta
Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barany_E_Huszti_I_Fabian_M_Fifth_graders_receptive_skills_2010.pdfIn Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2010. IX. évfolyam, 2. kötet. pp. 153-162.520.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons