Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
DSpace at Ferenc Rákóczi II. Transcarpathian Hungarian Institute
Перегляд зібрання за групою - Автори Hnatik Katalin
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 9 до 23 із 23
< назад
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2021-02-01
Pedagogical conditions of development of professional potential of future foreign language teachers in the process of their professional training
Katalin Hnatyk
;
Гнатик Каталін
;
Hnatik Katalin
2021
Research of Ethical Competence of Future Doctors at Medical Universities
Larysa Dudikova
;
Iryna Melnychuk
;
Katalin Hnatyk
;
Kateryna Fodor
;
Oleksandr Didenko
;
Petro Luzan
;
Дудікова Лариса
;
Мельничук Ірина
;
Гнатик Каталін
;
Фодор Катерина
;
Діденко Олександр
;
Лузан Петро
;
Hnatik Katalin
;
Fodor Katalin
2020
Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2022
Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики
Гнатик Каталін
;
Фодор Катерина
;
Katalin Hnatyk
;
Kateryna Fodor
;
Hnatik Katalin
;
Fodor Katalin
2020
Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
;
Лізак Катерина
;
Kateryna Lizak
;
Lizák Katalin
2022
Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстом
Гнатик Каталін
;
Лехнер Ілона
;
Hnatik Katalin
;
Lechner Ilona
;
Katalin Hnatyk
;
Ilona Lekhner
2019
Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категорія
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категорії
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin