Skip navigation
Honlap
Böngészés
Kategóriák és gyűjtemények
Browse Items by:
Kiadás dátuma
Szerző
Cím
Téma
Segítség
Bejelentkezés:
Saját DSpace
E-mail értesítés
frissítésekről
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Ferenc Rákóczi II. Transcarpathian Hungarian Institute
Keressen a(z) alapján Szerző Hnatik Katalin
Ugrás:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Kezdő betűk megadása:
Rendezés típusa:
cím
kiadás dátuma
beküldés dátuma
Rendezze:
Növekvő
Csökkenő
Eredmény/Oldal
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Szerzők/Rekord:
Mind
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Eredmények 9, 23 a 23 ből
< előző
Kiadás dátuma
Cím
Szerző(k)
2021-02-01
Pedagogical conditions of development of professional potential of future foreign language teachers in the process of their professional training
Katalin Hnatyk
;
Гнатик Каталін
;
Hnatik Katalin
2021
Research of Ethical Competence of Future Doctors at Medical Universities
Larysa Dudikova
;
Iryna Melnychuk
;
Katalin Hnatyk
;
Kateryna Fodor
;
Oleksandr Didenko
;
Petro Luzan
;
Дудікова Лариса
;
Мельничук Ірина
;
Гнатик Каталін
;
Фодор Катерина
;
Діденко Олександр
;
Лузан Петро
;
Hnatik Katalin
;
Fodor Katalin
2020
Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2022
Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики
Гнатик Каталін
;
Фодор Катерина
;
Katalin Hnatyk
;
Kateryna Fodor
;
Hnatik Katalin
;
Fodor Katalin
2020
Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
;
Лізак Катерина
;
Kateryna Lizak
;
Lizák Katalin
2022
Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстом
Гнатик Каталін
;
Лехнер Ілона
;
Hnatik Katalin
;
Lechner Ilona
;
Katalin Hnatyk
;
Ilona Lekhner
2019
Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категорія
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категорії
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin