Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
DSpace at Ferenc Rákóczi II. Transcarpathian Hungarian Institute
Browsing by Author Katalin Hnatyk
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 11 to 23 of 23
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2022
Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики
Гнатик Каталін
;
Фодор Катерина
;
Katalin Hnatyk
;
Kateryna Fodor
;
Hnatik Katalin
;
Fodor Katalin
2020
Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
;
Лізак Катерина
;
Kateryna Lizak
;
Lizák Katalin
2022
Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстом
Гнатик Каталін
;
Лехнер Ілона
;
Hnatik Katalin
;
Lechner Ilona
;
Katalin Hnatyk
;
Ilona Lekhner
2019
Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категорія
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категорії
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2020
Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin