Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
DSpace at Ferenc Rákóczi II. Transcarpathian Hungarian Institute
Перегляд зібрання за групою - Автори Berghauer-Olasz Emőke
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 1 до 20 із 20
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2024
Bullying az iskolában – mentálhigiénés prevenciós-segítő program lehetőségei
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Kövi Zsuzsanna
;
Gál Natália
2015
Egyensúly keresése két „világ” között kapcsolatigény jelenlétével (esettanulmány)
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2013
Erős tudás iránti vágy az elismerés szükségletével (Esettanulmány)
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2011
Graphic Representation of the Traumatized Children’s Feelings
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2019
Kinetic school drawing as a method of revealing hidden social relationships
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2016
A kinetikus iskolarajz mint közösségek rejtett kapcsolatainak feltáró módszere
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2016
A kinetikus iskolarajz mint közösségek rejtett kapcsolatainak feltáró módszere
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2022
Közösségek rejtett kapcsolatai és a kinetikus iskolarajz (KSD). A módszer és alkalmazási lehetőségei
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2010
A kultúra és nyelv kapcsolata
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2024
Mentálhigiénés támogató csoport lehetőségei a felsőoktatásban
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2005
A presematikus szakasz ember-, ház- és faábrázolása
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2024
Rajzfejlődési sajátosságok óvodás- és kisiskoláskorban
Biró Brigitta
;
Біров Брігітта
;
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2021
Relationship between personality traits and the inner strengths
Kövi Zsuzsanna
;
Tinakon Wongpakaran
;
Nahathai Wongpakaran
;
Pimolpun Kuntawong
;
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Mirnics Zsuzsanna
2024
Tanulás iránti attitűd kisiskoláskorban
Szabó Bettina
;
Сабо Беттіна
;
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2016
Társas kapcsolatok vizsgálati lehetőségei kinetikus iskolarajzzal
Berghauer-Olasz Emőke
;
Бергхауер-Олас Емйовке
2015
Кінетичний малюнок школи як можливий метод аналізу соціальних зв’язків
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Berghauer-Olasz Emőke
2008
Особенности отображения детских емоций в игре и в рисунке
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Berghauer-Olasz Emőke
2013
Роль та функції суспільних відносин в житті дитини. Вплив суспільних відносин
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Berghauer-Olasz Emőke
2016
Інноваційний метод аналізу соціальних зв’язків – кінетичний малюнок школи
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Berghauer-Olasz Emőke
2016
Історія розвитку проективного рисункового тесту
Бергхауер-Олас Емйовке
;
Berghauer-Olasz Emőke