Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/116
Назва: Teaching reading as a receptive skill
Автори: Huszti Ilona
Густі Ілона
Ключові слова: Teaching;reading;receptive skill
Дата публікації: 2000
Видавництво: Kárpátaljai Magyar Tanárképző Főiskola
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Acta Beregsasiensis: a Kárpátaljai Magyar Tanárképző Főiskola évkönyve. 2000. 1. szám. pp. 47-52.
Серія/номер: A Kárpátaljai Magyar Tanárképző Főiskola évkönyve;1. szám
Короткий огляд (реферат): Abstract. Modern language teachers often find that they must also serve as reading skills teachers since emphasis on reading has become one of the primary curricular concerns in second and foreign language programs. In fact, reading is often the chief goal of learners in countries where English is taught as a foreign language.(Dubin and Bycina, 1991:195) The aims of our paper are to define reading itself, give models of the process of reading and classify the reading errors made by learners of English as a foreign language.
Опис: https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/79589
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/116
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Acta Academiae Beregsasiensis
Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huszti_I_Teaching_reading_as_a_receptive_skill_2000.pdfIn Acta Beregsasiensis: a Kárpátaljai Magyar Tanárképző Főiskola évkönyve. 2000. 1. szám. pp. 47-52.973.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons