Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1182
Title: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia
Authors: Siladi Vasyl
Szilágyi László
Сіладі Василь
Keywords: language learning;strategies;listening comprehension;monolingual;multilingual
Issue Date: 2021
Publisher: ГО «Південна фундація педагогіки»
Type: dc.type.conferenceAbstract
Citation: Siladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In «Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті» Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140.
Abstract: Abstract. Nowadays, it has become vital for high school students to strive for a higher level of foreign language skills. Nothing proves this, such as the fact that Transcarpathian, graduate students have to take a language exam in order to obtain a degree abroad, not to mention the advanced level exams introduced in Ukraine thirteen years ago.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1182
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Szilágyi László

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIFFERENCES IN LEARNING STRATEGIES APPLIED DURING (2).pdfSiladi Vasyl: Differences in learning strategies applied during listening comprehension among students aged 12-13 in a monolingual and multilingual environment in Transcarpathia. In «Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті» Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 березня 2021 р., м. Одеса). Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. c. 137-140.332.74 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons