Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрос Ільдікоuk
dc.contributor.authorOrosz Ildikóhu
dc.contributor.authorOros Ildikoen
dc.date.accessioned2021-09-21T11:59:29Z-
dc.date.available2021-09-21T11:59:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationIn Наукові записки. Серія педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.en
dc.identifier.issn2310-371X-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1331-
dc.description.abstractРезюме. Подається характеристика процесу сучасної професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у контексті полікультурної освіти. Аналізується сучасні принципи та підходи до формування полікультурної компетентності студентів.uk
dc.description.abstractAbstract. The contemporary process of professional training the futureprimary schoolteachers in the context of multicultural education is characterized. The modern principles and approaches to the formation of multicultural competence are analyzed.en
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаen
dc.relation.ispartofseriesСерія педагогічні науки;Випуск 130.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectєвропейський освітній простірuk
dc.subjectполікультурне освітнє середовищеuk
dc.subjectполікультурна компетентністьuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школиen
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of forming the future primary school teacher’s multicultural competenceen
dc.typedc.type.articleen
Розташовується у зібраннях:Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orosz_I_Teoretyko_metodolohichni_zasady_formuvannia_polikulturnoi_2016.pdfIn Наукові записки. Серія педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.802.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons