Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрос Ільдікоuk
dc.contributor.authorOrosz Ildikóhu
dc.contributor.authorOros Ildikoen
dc.date.accessioned2021-09-21T11:59:29Z-
dc.date.available2021-09-21T11:59:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.en
dc.identifier.issn2310-371X-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1331-
dc.description.abstractРезюме. Подається характеристика процесу сучасної професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у контексті полікультурної освіти. Аналізується сучасні принципи та підходи до формування полікультурної компетентності студентів.uk
dc.description.abstractAbstract. The contemporary process of professional training the futureprimary schoolteachers in the context of multicultural education is characterized. The modern principles and approaches to the formation of multicultural competence are analyzed.en
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаen
dc.relation.ispartofseriesСерія: Педагогічні науки;Випуск 130-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectєвропейський освітній простірuk
dc.subjectполікультурне освітнє середовищеuk
dc.subjectполікультурна компетентністьuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школиen
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of forming the future primary school teacher’s multicultural competenceen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teoretichni_2016.pdfIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.802.2 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons