Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1331
Назва: Теоретико-методологічні засади формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Інші назви: Theoretical and methodological principles of forming the future primary school teacher’s multicultural competence
Автори: Орос Ільдіко
Orosz Ildikó
Oros Ildiko
Ключові слова: європейський освітній простір;полікультурне освітнє середовище;полікультурна компетентність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Наукові записки. Серія педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.
Серія/номер: Серія педагогічні науки;Випуск 130.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Подається характеристика процесу сучасної професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у контексті полікультурної освіти. Аналізується сучасні принципи та підходи до формування полікультурної компетентності студентів.
Abstract. The contemporary process of professional training the futureprimary schoolteachers in the context of multicultural education is characterized. The modern principles and approaches to the formation of multicultural competence are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1331
ISSN: 2310-371X
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Orosz Ildikó

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orosz_I_Teoretyko_metodolohichni_zasady_formuvannia_polikulturnoi_2016.pdfIn Наукові записки. Серія педагогічні науки. 2016. Випуск 130. с. 205-211.802.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons