Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/153
Title: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами
Authors: Світлана Мишко
Лізак Катерина
Svitlana Myshko
Kateryna Lizak
Lizák Katalin
Keywords: освітня термінологія;особливості перекладу;лексичний еквівалент;система освіти;науковий ступінь
Issue Date: 2019
Publisher: CPN Publishing Group
Type: dc.type.extendedAbstract
Citation: Світлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677.
Abstract: Резюме. В статті розглядаються особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. Автори підкреслюють, що відмінності в системах освіти безпосередньо впливають на освітню лексику, що призводить до неточностей перекладу академічних термінів. При дослідженні були проаналізовані особливості перекладу українською та угорською мовами термінів, пов’язаних із ступенями вищої освіти, університетськими структурами та професорсько-викладацьким складом вищого навчального закладу.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/153
ISBN: 978-4-9783419-8-3
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Lizák Katalin

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lizak_K_Svitlana_M_Osoblyvosti_perekladu_anhliiskoi_osvitnoi_terminolohii_2019.pdfСвітлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677.617.02 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons