Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/153
Назва: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами
Автори: Світлана Мишко
Лізак Катерина
Svitlana Myshko
Kateryna Lizak
Lizák Katalin
Ключові слова: освітня термінологія;особливості перекладу;лексичний еквівалент;система освіти;науковий ступінь
Дата публікації: 2019
Видавництво: CPN Publishing Group
Вид документа: dc.type.extendedAbstract
Бібліографічний опис: Світлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677.
Короткий огляд (реферат): Резюме. В статті розглядаються особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. Автори підкреслюють, що відмінності в системах освіти безпосередньо впливають на освітню лексику, що призводить до неточностей перекладу академічних термінів. При дослідженні були проаналізовані особливості перекладу українською та угорською мовами термінів, пов’язаних із ступенями вищої освіти, університетськими структурами та професорсько-викладацьким складом вищого навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/153
ISBN: 978-4-9783419-8-3
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lizák Katalin

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lizak_K_Svitlana_M_Osoblyvosti_perekladu_anhliiskoi_osvitnoi_terminolohii_2019.pdfСвітлана Мишко, Лізак Катерина: Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами. In Komarytskyy M. L. (ed.): Perspectives of world science and education. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference Osaka, Japan 27-29 November 2019. CPN Publishing Group. Osaka, 2019. pp. 670-677.617.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons