Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2269
Назва: | Kreatív szerepértelmezés a pedagógusjelöltek metaforáiban |
Інші назви: | Creative role interpretation in teacher candidates’ metaphors Креативне тлумачення ролі у метафоричному мисленні майбутніх педагогів |
Автори: | Kisné Bernhardt Renáta Kriegel Zsófia |
Ключові слова: | tanító szakos hallgatók;óvodapedagógia szakos hallgatók;pedagógusjelöltek;pedagógusszerepek |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"RIK-U" Kft. |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Acta Academiae Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos folyóirata. 2017. XVI. évfolyam. pp. 126-136. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos folyóirata;XVI. évfolyam |
Короткий огляд (реферат): | Tanulmányunk
egy kvalitatív vizsgálat eredményeit mutatja be, melyben
metaforavizsgálat segítségével feltárjuk tanító és óvodapedagógus hallgatók (n=50)
nézeteit és attitűdjét a tanító,
illetve óvodapedagógus szerepértelmezés kapcsán. Eredményeinkből kiderül, hogy a
hagyományos pedagógusszerepek nem tűnnek el („kertész”, „fény”, „tyúkanyó”,
„szivárvány”), de formálódnak, megújulnak a XXI. századi igényeknek megfelelően
(„google”, „Rubik-kocka”,
„cukor”). Резюме. У статті представлено результати одного квалітативного дослідження, в якому з допомогою аналізу метафори розкрито погляди і ставлення студентів спеціальностей «початкове навчання» та «дошкільна освіта» (50 респондентів) стосовно тлумачення ролі вчителя і вихователя в дошкільних навчальних закладах. Результати засвідчили, що традиційні тлумачення ролі педагогів не зникли («садівник», «світло», «квочка», «веселка»), але відповідно до реалій ХХІ століття сформувалися й нові («гугл», «кубик Рубіка», «цукор»). Abstract. Our study presents the results of a qualitative study in which metaphorical investigation reveals the views and attitudes of teachers and nursery school teachers (n=50) in relation to low primary school teacher’s and nursery school teacher’s role interpretations. Our results show that the traditional role of teachers does not disappear ("gardener", "light", "hen", "rainbow"), but they are shaped and renewed according to the needs of the 21st century ("google", "Rubik's cube", "sugar"). |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2017/12/Acta2017_szines.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00005708 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2269 |
ISBN: | 978-617-7404-64-3 |
ISSN: | 2310-1954 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Acta Academiae Beregsasiensis |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kisne_Bernhardt_R_Kriegel_Zs_Kreativ_szerepertelmezes_a_pedagogusjeloltek_2017.pdf | In Acta Academiae Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos folyóirata. 2017. XVI. évfolyam. pp. 126-136. | 549.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons