Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2894
Назва: A szocializáció és alkalmazkodás mérföldkövei az óvodáskorú gyermek életében
Інші назви: Періоди соціалізації та адаптації у житті дітей дошкільного віку
Milestones of socialisation and adaptation in the life of preschool children
Автори: Hete Klára Annabella
Гете Клара Аннабела
Ключові слова: családi szocializáció;óvodai szocializáció;gyermek szülő nélkül;a gyermek alkalmazkodóképessége
Дата публікації: 2019
Видавництво: „RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.researchArticle
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 485-492.
Короткий огляд (реферат): A tanulmány a szocializációt, annak mérföldköveit, lényegesebb állomásait taglalja részletesen. Nagy hangsúlyt fektet az óvodáskorú gyerekek alkalmazkodóképességére, különböző élethelyzetekhez történő alkalmazkodására. A téma nagy fontossággal bír, mivel minden gyerek életében döntő jelentőségű folyamatról van szó, mely része a felnőtté válásnak, a társadalomba való beilleszkedésnek. Kiemelten fontos beszélnünk a témáról, pedagógusként körültekintően kezelnünk és odafigyelnünk, ezáltal segítenünk a gyermekeknek ebben az összetett tanulási folyamatban. A munka célja, hogy mindenki számára betekintést nyújtson a szocializáció folyamatába, annak elsődleges szintereibe, felmerülő nehézségeibe.
Резюме. У роботі розглядаються питання соціалізації, обговорюється її процес та етапи. Особлива увага приділяється здатності дітей дошкільного віку адаптуватися та пристосовуватися до різних ситуацій. Ця тема є важливою, тому що у житті кожної дитини це є вирішальним процесом, який є частиною того етапу життя, коли дитина стає дорослішою та інтегрується в середовище, в соціум яке її оточує. Вважаю, що дуже важливо займатися цією темою, і як педагог, маю приділяти значну увагу цьому етапу в житті дошкільника. Мета роботи - надати кожному уявлення про процес соціалізації, її первинних інститутів та про труднощі, які можуть виникнути.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/en/record/-/record/bibBRF00007073
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2894
ISBN: 978-617-7692-33-0
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hete_K_A_A_szocializacio_es_alkalmazkodas_merfoldkovei_az_ovodaskoru_gyermek_eleteben_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 485-492.615.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons