Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакарович Вікторіяuk
dc.contributor.authorMakarovics Viktóriahu
dc.contributor.authorVyktorya Makarovychen
dc.date.accessioned2023-09-18T11:52:34Z-
dc.date.available2023-09-18T11:52:34Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationМакарович В. К.: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності. In Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. 2023. Випуск 1 (54). с. 38-45.en
dc.identifier.issn1994-1749 (Print)-
dc.identifier.issn2708-4957 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: http://dx.doi.org/10.26642/pbo-2023-1(54)-38-45-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3066-
dc.description.abstractРезюме. Обґрунтовано необхідність вирішення проблеми релевантності облікової інформації щодо інноваційного капіталу підприємства. Виокремлено та охарактеризовано два основні види релевантності фінансової звітності (вартісна, кредитна). Проведено класифікацію суб’єктів, що формують інформаційні потреби і запити щодо інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано інформаційні потреби різних груп суб’єктів щодо інноваційного капіталу підприємства (внутрішні користувачі, зовнішні користувачі, дослідники в сфері обліку, дослідники-економісти, представники консалтингових компаній, професійні оцінювачі та аналітики). Обґрунтовано причини втрати релевантності обліковою інформацією в частині інноваційного капіталу підприємства, що генерується чинною системою обліку в розрізі двох основних складових релевантності (передбачувальна та підтверджувальна цінність). Вирізнено дві основні групи пропозицій щодо усунення проблеми втрати релевантності облікової інформації в частині інноваційної діяльності підприємства (в межах існуючої моделі обліку, в межах нової моделі обліку).uk
dc.description.abstractAbstract. The need to solve the problem of the relevance of accounting information regarding the innovative capital of the enterprise has been grounded. Two main types of relevance of financial reporting (cost, credit) have been identified and characterized. The classification of subjects forming information needs and requests regarding the innovative activity of the enterprise has been carried out. The information needs of various groups of subjects regarding the enterprise's innovative capital (internal users, external users, accounting researchers, economist researchers, representatives of consulting companies, professional evaluators and analysts) have been analyzed. The reasons for the loss of relevance of accounting information in the part of the enterprise’s innovative capital generated by the current accounting system in terms of two main components of relevance (predictive value, confirmatory value) have been grounded. Two main groups of proposals have been identified to eliminate the problem of loss of relevance of accounting information in the part of innovative activity of the enterprise (within the existing accounting model, within the new accounting model).en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Житомирська політехніка»en
dc.relation.ispartofseries;Випуск 1 (54)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectсистема облікуuk
dc.subjectдослідження та розробкиuk
dc.subjectрелевантність облікової інформаціїuk
dc.subjectінноваційний капіталuk
dc.subjectaccounting systemen
dc.subjectresearch and developmenten
dc.subjectinnovative capitalen
dc.subjectrelevance of accounting informationen
dc.titleПотреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантностіen
dc.title.alternativeNeeds and requests of users of information on the innovative capital of the enterprise: the problem of relevanceen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Makarovics Viktória

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarovics_Viktoria_Potreby_i_zapyty_korystuvachiv_informatsii_pro_innovatsiinyi_2023.pdfМакарович В. К.: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності. In Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. 2023. Випуск 1 (54). с. 38-45.338.75 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons