Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3066
Назва: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності
Інші назви: Needs and requests of users of information on the innovative capital of the enterprise: the problem of relevance
Автори: Макарович Вікторія
Makarovics Viktória
Vyktorya Makarovych
Ключові слова: система обліку;дослідження та розробки;релевантність облікової інформації;інноваційний капітал;accounting system;research and development;innovative capital;relevance of accounting information
Дата публікації: тра-2023
Видавництво: Державний університет «Житомирська політехніка»
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: Макарович В. К.: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності. In Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. 2023. Випуск 1 (54). с. 38-45.
Серія/номер: ;Випуск 1 (54)
Короткий огляд (реферат): Резюме. Обґрунтовано необхідність вирішення проблеми релевантності облікової інформації щодо інноваційного капіталу підприємства. Виокремлено та охарактеризовано два основні види релевантності фінансової звітності (вартісна, кредитна). Проведено класифікацію суб’єктів, що формують інформаційні потреби і запити щодо інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано інформаційні потреби різних груп суб’єктів щодо інноваційного капіталу підприємства (внутрішні користувачі, зовнішні користувачі, дослідники в сфері обліку, дослідники-економісти, представники консалтингових компаній, професійні оцінювачі та аналітики). Обґрунтовано причини втрати релевантності обліковою інформацією в частині інноваційного капіталу підприємства, що генерується чинною системою обліку в розрізі двох основних складових релевантності (передбачувальна та підтверджувальна цінність). Вирізнено дві основні групи пропозицій щодо усунення проблеми втрати релевантності облікової інформації в частині інноваційної діяльності підприємства (в межах існуючої моделі обліку, в межах нової моделі обліку).
Abstract. The need to solve the problem of the relevance of accounting information regarding the innovative capital of the enterprise has been grounded. Two main types of relevance of financial reporting (cost, credit) have been identified and characterized. The classification of subjects forming information needs and requests regarding the innovative activity of the enterprise has been carried out. The information needs of various groups of subjects regarding the enterprise's innovative capital (internal users, external users, accounting researchers, economist researchers, representatives of consulting companies, professional evaluators and analysts) have been analyzed. The reasons for the loss of relevance of accounting information in the part of the enterprise’s innovative capital generated by the current accounting system in terms of two main components of relevance (predictive value, confirmatory value) have been grounded. Two main groups of proposals have been identified to eliminate the problem of loss of relevance of accounting information in the part of innovative activity of the enterprise (within the existing accounting model, within the new accounting model).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3066
ISSN: 1994-1749 (Print)
2708-4957 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Makarovics Viktória

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makarovics_Viktoria_Potreby_i_zapyty_korystuvachiv_informatsii_pro_innovatsiinyi_2023.pdfМакарович В. К.: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності. In Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. 2023. Випуск 1 (54). с. 38-45.338.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons