Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3071| Назва: | The native/nonnative conundrum revisited | 
| Автори: | Medgyes Péter | 
| Ключові слова: | The non-native teacher;english teacher;english language | 
| Дата публікації: | 2018 | 
| Видавництво: | „RIK-U” Kft. | 
| Вид документа: | dc.type.conferenceAbstract | 
| Бібліографічний опис: | In Nagy-Kolozsvári Enikő – Kovács Szilvia (szerk.): Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2018. március 27-28. Absztraktkötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2018. p. 239. | 
| Короткий огляд (реферат): | Abstract. In my book, ‘The non-native teacher’ (1994), I argued that nonnative-speaking teachers of English were unable to emulate native speakers in terms of their English-language competence. At the same time I also claimed that nonnatives were in possession of certain attributes that may well offset their linguistic handicap. To prove my point I put forward two sets of hypotheses. Since my publication a lot has happened concerning the native/nonnative dilemma and English language teaching in general. With a new paradigm looming large, I propose a 9-point action plan for deliberation. | 
| Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2018/11/Multicult-Diversity_Book-of-Abstracts_23-10-2018.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00006453  | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3071 | 
| ISBN: | 978-617-7692-09-5 | 
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | 
| Розташовується у зібраннях: | Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Medgyes_Peter_The_native_nonnative_conundrum_revisited_2018.pdf | In Nagy-Kolozsvári Enikő – Kovács Szilvia (szerk.): Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2018. március 27-28. Absztraktkötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2018. p. 239. | 773.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons
    
    

	

