Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-19T15:35:23Z-
dc.date.available2020-11-19T15:35:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325-
dc.description.abstractРезюме. У статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.uk
dc.description.abstractAbstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education models in the US universities. The following models have been singled out on the basis of the chronological criterion: the intuitive, behaviourist or art-craft, applied science, reflective, and critical models.en
dc.language.isouken
dc.relation.ispartofseriesВипуск 59.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectмодельuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectвчитель іноземних мовuk
dc.subjectвища педагогічна освітаuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleХронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАen
dc.typedc.type.other.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Khronolohizatsiia_modelei_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfIn Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.747.64 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons