Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-19T15:35:23Z-
dc.date.available2020-11-19T15:35:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Випуск 59. Переяслав, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020. pp. 199-202.-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325-
dc.description.abstractУ статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.en
dc.language.isouken
dc.publisherУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіen
dc.relation.ispartofseriesВипуск 59-
dc.subjectмодельen
dc.subjectкласифікаціяen
dc.subjectіншомовна освітаen
dc.subjectвчитель іноземних мовen
dc.subjectвища педагогічна освітаen
dc.subjectСШАen
dc.titleХронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАen
dc.typeOtherConferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chronolohizacija_vagott.pdfIn Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Випуск 59. Переяслав, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020. pp. 199-202.705.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.