Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/325
Назва: Хронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах США
Автори: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Ключові слова: модель;класифікація;іншомовна освіта;вчитель іноземних мов;вища педагогічна освіта;США
Дата публікації: 2020
Вид документа: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.
Серія/номер: Випуск 59.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.
Abstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education models in the US universities. The following models have been singled out on the basis of the chronological criterion: the intuitive, behaviourist or art-craft, applied science, reflective, and critical models.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Khronolohizatsiia_modelei_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfIn Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.747.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons