Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4130
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tóth Gabriella | hu |
dc.contributor.author | Товт Габрієлла | uk |
dc.date.accessioned | 2024-08-21T15:48:05Z | - |
dc.date.available | 2024-08-21T15:48:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Tóth Gabriella: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 86 p. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4130 | - |
dc.language.iso | hu | en |
dc.publisher | Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | konduktív pedagógia | hu |
dc.subject | befogadó attitűd | hu |
dc.subject | Pető András | hu |
dc.title | Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására | en |
dc.title.alternative | Вплив кондуктивного педагогічного підходу на формування інклюзивного ставлення | en |
dc.type | dc.type.master | en |
Розташовується у зібраннях: | Általános pedagógia és tanítói tanszéki csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Toth_Gabriella.pdf | Tóth Gabriella: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 86 p. | 1.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons