Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4130| Назва: | Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására |
| Інші назви: | Вплив кондуктивного педагогічного підходу на формування інклюзивного ставлення |
| Автори: | Tóth Gabriella Товт Габрієлла |
| Ключові слова: | konduktív pedagógia;befogadó attitűd;Pető András |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék |
| Вид документа: | dc.type.master |
| Бібліографічний опис: | Tóth Gabriella: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 86 p. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4130 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Розташовується у зібраннях: | Általános pedagógia és tanítói tanszéki csoport |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Toth_Gabriella.pdf | Tóth Gabriella: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 86 p. | 1.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons



