Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4130
Назва: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására
Інші назви: Вплив кондуктивного педагогічного підходу на формування інклюзивного ставлення
Автори: Tóth Gabriella
Товт Габрієлла
Ключові слова: konduktív pedagógia;befogadó attitűd;Pető András
Дата публікації: 2024
Видавництво: Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Tóth Gabriella: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 86 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4130
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Általános pedagógia és tanítói tanszéki csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Toth_Gabriella.pdfTóth Gabriella: Konduktív pedagógiai szemlélet hatása a befogadó attitűd formálására. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 86 p.1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons