Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4743
Title: До питання про формування гастрономічного бренду Закарпаття
Authors: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Keywords: гастрономія;гастрономічний бренд;Закарпаття
Issue Date: 2024
Publisher: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Type: dc.type.other
Citation: In Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Збірник тез доповідей. V. Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. c. 30-32.
Abstract: Резюме. Гастрономія є важливим фактором, що мотивує туристів відвідати дестинацію, істотним атрактивним елементом. Гастрономічний брендинг може розглядатися в українській туристичній практиці в якості однієї з інноваційних технологій просування дестинації на міжнародний туристичний ринок [1, c. 175]. Гастрономічний бренд території формується тривалий період і залежить від ряду факторів, серед яких основним є наявність власної, унікальної гастрономічної культури, гастрономічної винятковості. Цей процес може проходити як планово, так і стихійно.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4743
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halyna_Shchuka_Do_pytannia_pro_formuvannia_hastr_brendu_Zakarpattia_2024.pdfIn Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Збірник тез доповідей. V. Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. c. 30-32.1.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons