Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4743
Назва: До питання про формування гастрономічного бренду Закарпаття
Автори: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ключові слова: гастрономія;гастрономічний бренд;Закарпаття
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Вид документа: dc.type.other
Бібліографічний опис: In Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Збірник тез доповідей. V. Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. c. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Гастрономія є важливим фактором, що мотивує туристів відвідати дестинацію, істотним атрактивним елементом. Гастрономічний брендинг може розглядатися в українській туристичній практиці в якості однієї з інноваційних технологій просування дестинації на міжнародний туристичний ринок [1, c. 175]. Гастрономічний бренд території формується тривалий період і залежить від ряду факторів, серед яких основним є наявність власної, унікальної гастрономічної культури, гастрономічної винятковості. Цей процес може проходити як планово, так і стихійно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4743
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halyna_Shchuka_Do_pytannia_pro_formuvannia_hastr_brendu_Zakarpattia_2024.pdfIn Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Збірник тез доповідей. V. Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. c. 30-32.1.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons