Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5296
Назва: A case study on teaching ESP vocabulary to tourism students
Інші назви: Кейс стаді з навчання лексики англійської мови з професійним спрямуванням студентам спеціальності «Туризм»
Автори: Rácz Milán
Huszti Ilona
Рац Мілан
Густі Ілона
Ключові слова: English for specific purposes (ESP);English for tourism (EFT);teaching tourism vocabulary;students majoring in tourism;tourism industry;англійська мова зa професійним спрямуванням (ESP);англійська мова для туризму (EFT);навчання туристичної лексики;студенти спеціальності "Туризм'';туристична галузь
Дата публікації: 21-сер-2025
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. Випуск 8(38). c. 1755-1762.
Серія/номер: Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»;Випуск 8(38)
Короткий огляд (реферат): Abstract. English for Specific Purposes (ESP), particularly English for Tourism (EFT), is crucial for effective communication in the global tourism industry. This is especially pertinent in Transcarpathia experiencing growing tourism, where proficient English skills are vital for professionals interacting with international visitors. This necessitates equipping tourism workers with specialized linguistic and communicative competencies to enhance tourist experiences, foster cultural exchange, and drive regional economic growth. The purpose of this article is to explore effective teaching methodologies and material selection for EFT. It addresses the challenges students face when acquiring specialized tourism vocabulary, the importance of choosing relevant teaching materials, and the various classroom activities (warming-up, receptive, productive, and follow-up) that can be employed in EFT instruction. Ultimately, the study aims to demonstrate how a dual-focus approach, combining general and specific vocabulary, alongside real-world simulations, can better prepare students for the demands of the tourism sector.Based on the results of a case study involving interviews with two experienced English language teachers, several key findings are indicated. Effective EFT instruction relies on carefully selected, authentic, and multimedia-rich materials that bridge existing knowledge with new information. A multi-phased pedagogical approach, incorporating varied and differentiated teaching methods, is essential for maintaining student motivation and addressing diverse language proficiencies. The study confirms that a balanced approach to vocabulary instruction, integrating both general and tourism-specific terms through practical scenarios and role-playing, significantly enhances language proficiency, boosts student confidence, and improves their ability to apply knowledge in real-world contexts. Further research prospects lie in conducting empirical investigations into the overall effectiveness of existing ESP courses for tourism in Transcarpathia. Such research could provide valuable data to further optimize language education strategies for tourism professionals in the region.
Резюме. Англійська мова зa професійним спрямуванням(ESP), зокрема англійська мова для туризму (EFT), має ключове значення для ефективної комунікації у світовій туристичній індустрії. Це особливо актуально для Закарпаття, регіону, що переживає зростання туризму, де володіння англійською мовою є життєво важливим для фахівців, які взаємодіють з іноземними відвідувачами. Це зумовлює необхідність оснащення працівників туристичної галузі спеціалізованими лінгвістичними та комунікативними компетенціями для покращення туристичного досвіду, сприяння культурному обміну та стимулювання регіонального економічного зростання. Метою статті є вивчення ефективних методик викладання та відбору матеріалів для EFT. У ній розглядаються виклики, з якими стикаються студенти при засвоєнні спеціалізованої туристичної лексики, важливість вибору відповідних навчальних матеріалів, а також різні види аудиторної роботи (підготовчі, рецептивні, продуктивні та підсумкові), які можуть бути використані у викладанні EFT. Зрештою, дослідження має на меті продемонструвати, як підхід з подвійнимфокусом, що поєднує загальну та спеціальну лексику, поряд із симуляціями реального світу, може краще підготувати студентів до вимог туристичного сектору.На основі результатів кейс-дослідження, що включало інтерв'ю з двома досвідченими викладачами англійської мови, виявлено кілька ключових висновків. Ефективне викладання EFT базується на ретельно відібраних, автентичних та мультимедійних матеріалах, які пов'язують існуючі знання з новою інформацією. Багатофазовий педагогічний підхід, що включає різноманітні та диференційовані методи навчання, є важливим для підтримки мотивації студентів та врахування різних рівнів володіння мовою. Дослідження підтверджує, що збалансований підхід до вивчення лексики, що інтегрує як загальні, так і туристично-специфічні терміни через практичні сценарії та рольові ігри, суттєво покращує мовну компетенцію, підвищує впевненість студентів та їхню здатність застосовувати знання в реальних умовах. Перспективи подальших досліджень полягають у проведенні емпіричних досліджень загальної ефективності існуючих курсів ESP для туризму на Закарпатті. Такі дослідження можуть надати цінні дані для подальшої оптимізації стратегій мовної освіти для фахівців туристичної галузі в регіоні.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/27621/27583
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5296
ISSN: 2786-5274 (Print)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Z_Racz_Huszti_2025.pdfIn Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. Випуск 8(38). c. 1755-1762.191.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons